VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Veškeré zboží je možné vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Se zbožím musí být zaslán formulář pro vrácení zboží (Formulář vrácení zboží). Zboží vrácené dodavateli na dobírku nebude přijato! Pokud je součástí objednaného zboží dárek, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit.

Upozorňujeme, že vrácené zboží je nutné zabalit tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Pozor hlavně u předmětů ze skla nebo keramiky. V případě poškození zásilky způsobené nedostatečným zabalením zboží nebude možné vrátit za zboží kupní cenu.

Pro vrácení zboží využívejte, prosím, nejlépe způsob dopravy, který jste zvolili při doručení zásilky od prodávajícího.


PŘIŠLO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?

Zásilky pro naše zákazníky se snažíme balit co nejlépe, nicméně i tak se může stát, že Vám zboží přijde poškozené vlivem přepravy, zvláště pak u křehkého zboží. Na balíku nemusí být nic vidět, ale po rozdělání zásilky zjistíte, že je zboží uvnitř rozbité nebo jinak poškozené. Věřte, že děláme maximum proto, aby se to nestávalo, ale my můžeme balit dobře jak chceme, ale pokud někdo později zachází se zásilkou velmi nešetrným způsobem, ubránit se poškození prostě nelze.

Když Vám tedy přijde poškozené zboží, tak jak postupovat?

Nevolejte nám, ale napište nám zprávu mailem.

Vyfotografujte zásilku v tomto postupu:

  1. Otevřenou krabici, aby bylo vidět, jak je zboží zabaleno.
  2. Pak můžete část obalu odstranit a vyfotografujte z několika pohledů poškozené zboží, aby poškození bylo vidět.
  3. Nakonec vyfotografujte přepravní štítek na zásilce.

Poté nám napište mailovou zprávu, do které uveďte:

  1. Číslo objednávky nebo faktury
  2. Popis poškození
  3. Datum převzetí zásilky
  4. Přiložte fotografie

My se s Vámi do tří dnů spojíme e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Mějte prosím na paměti, že zásilku je nutné zkontrolovat co nejdříve po převzetí od kurýra a případnou reklamaci na poškozené zboží je nutné odeslat nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky.


CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ?

Nevolejte nám, ale napište nám zprávu e-mailem na info@holdekor.cz

Do předmětu zprávy napište „REKLAMACE“


Do textu e-mailu uveďte:

Nebo můžete jednoduše vyplnit náš reklamační formulář (ke stažení zde) a ten naskenovat jako přílohu e-mailu.

My se s Vámi do tří dnů spojíme e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Upozorňujeme, že v případě vrácení zboží prodávajícímu je nutné zboží zabalit tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Pozor hlavně u předmětů ze skla nebo keramiky. V případě poškození zásilky způsobené nedostatečným zabalením zboží nebude možné vrátit za zboží kupní cenu. Zboží zaslané na dobírku nebude prodávajícím přijato!

V případě oprávněné reklamace hradí prodávající kupujícímu náklady spojené s doručením zboží zpět prodávajícímu. Prodávající rovněž hradí náklady spojené s doručením zboží kupujícímu v případě, že se obě strany domluví na výměně zboží. Prodávající má nicméně právo zvolit si způsob doručení reklamovaného zboží zpět kupujícímu.

Záruční doba na veškeré zboží je poskytnuta v délce 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na níže uvedené případy:

Reklamované zboží prosíme zaslat na adresu: JUDr. Krpaty 1091, 530 03 Pardubice

Pokud máte k reklamaci nebo vrácení zboží jakékoliv otázky, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.